marți, 4 iunie 2013

Uneori universul chiar își bate joc de tine...



 Cum sunt un mare iubitor de fotbal, inerent am dezvoltat o pasiune „subită” pentru FIFA. Încă de la vârste fragede pe vreamea când nu aveam PC, cheltuiam până la ultimul bănuț pe o oră, două de jucat la sala de calculatoare.
Cum timpul a trecut, tehnologia a avansat și ea, ai mei mi-au facut cadou un PC, configurația creată de mine chiar dacă nu știam cu ce se mănâncă pe atunci lumea IT-ului. Surprinzător mi-a ieșit și pot spune ca a ținut destul de mult. Cu niște petice ici și colo ma mai poate ține ceva timp.
Ani buni au trecut, iar cei de la EA Sports au reușit în cele din urmă să schimbe engine-ul FIFA-ului. Multiplayer scos, posibilitatea de a te juca online exista doar daca băgai mâna în buzunar și cumparai jocul. Îmbunatațirea majoră a constat în faptul că trebuia să ai gamepad pentru a putea beneficia de tot potențialul jocului, așa că am strâns bani și am comandat unul. Norocul meu a fost că exact în perioada aia îmi făcusem o nouă prietenă și trebuia să ieșim destul de des pentru a socializa și a ne cunoaste (adică nu mai aveam bani si de gamepad). Cu efort și sudoare, dar cu o pasiune de neegalat am stârns banii și am dat comanda. 
Între timp relația cu prietena mea a avansat tot mai mult așa ca am invitat-o la mine la un ”film”. Ea a acceptat, iar a doua zi când fata trebuia să sosească, iar eu aranjându-mă temeinic o așteptam și mă gândeam cum să o … fac să se simtă în largul … ei. Fata a venit, totul a decurs exact cum stabilisem, o glumă bună, un pahar de suc rece, un film bine ales și eram acolo unde-mi planificasem de la bun început. Când să intru mai amplu în acțiune, ghici ce? Normal ! Soneria face ca toți dracii! Nu se putea altfel. Fata panicată iși ia hainele, eu stresat pun tricoul pe mine deschid ușa și surpriză FAN Curierul  piz …vieții cu gamepad-ul … țilot și raniților. Plătesc bunul, iar fata încă în stare de șoc mă privea lung. Se citea pe fața ei cum mă intreaba cu o curiozitate exacebată: Ce ai acolo? Întrebare la care nu puteam să raspund: Știi, băiatul ăla ne-a întrerupt pentru că îmi place mie să mă joc FIFA... Vă dați seama ce era în mintea mea: Ce pielea mea să-i zic acum? Adică de ce să nu facă universul mișto de mine, cand poate să-și bată joc în mod constant, nu?
Pâna la urmă fata a fost înțelegătoare și totul a decurs normal. Am scăpat!  De atunci a trecut ceva, gamepadul acela a suferit anumite traume în urma folosirii excesive și mă bate gândul să-mi iau altul. Oare ce se va întampla acum?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu